Applicatiebeheerhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/128/ApplicatiebeheerApplicatiebeheer

 

 

Applicatiebeheerhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/128/ApplicatiebeheerApplicatiebeheer

HiX is een gebruiksvriendelijke totaaloplossing die applicatiebeheerders op belangrijke onderdelen ontzorgt. Doordat wij tijdrovend beheerwerk uit handen nemen, kunnen applicatiebeheerders zich focussen op de werkprocessen van eindgebruikers.

Standaard content ontzorgt

Via periodieke updates onderhouden en verrijken wij de standaard content. Op die manier voldoen vragenlijsten automatisch aan de richtlijnen en zorgen wij dat óók alle aanverwante koppelingen, beslisondersteuning, overzichten en aanleveringen worden geüpdatet. Door deze taak op ons nemen, vermindert de druk op applicatiebeheerders en kunnen zij zich richten op procesoptimalisatie.

Configuratievrijheid

Tijdens en na de implementatieperiode is een belangrijke rol weggelegd voor applicatiebeheerders. Naast het inventariseren en concretiseren van de werkprocessen en wensen, kunnen zij zelf configureren en invloed uitoefenen op de standaard content. Met zogeheten prototypes kunnen zij, via een support call op onze support website, alternatieve inrichtingen aandragen. Deze worden door een commissie van artsen en ICT-specialisten beoordeeld. Is het alternatief voor een brede groep zorginstellingen interessant, dan nemen wij die op in de standaard content.

Opleidingen

Ter ondersteuning van het applicatiebeheer verzorgen wij opleidingen, waarbij beheerders zich per deelgebied of afdeling kunnen specialiseren. Tevens bieden wij 24x7 support en kunnen applicatiebeheerders ons bij spoed ook in de nachtelijke uren en via onze support website bereiken. Daar kunnen zij bovendien onder meer frequently asked questions lezen en handleidingen downloaden.

Gerichte seminars

Om applicatiebeheerders op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelingen, tips and tricks organiseren we regelmatig kennissessies en seminars over afgebakende onderwerpen. Hier kunnen zij ook in gesprek met collega’s van andere zorgorganisaties.

Voordelen

- 24x7 support
- Standaard content ontzorgt applicatiebeheer
- Invloed op standaard content
- Opleidingen voor functioneel en technisch beheer
- Kennisverbreding door kennissessies en seminars

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met communicatie@chipsoft.nl.

GP0|#c13682d4-cefb-45e0-9547-f618966d62b1;L0|#0c13682d4-cefb-45e0-9547-f618966d62b1|Applicatiebeheerder;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#adea3465-bcad-45a2-96dd-8f9d8c2d87b6;L0|#0adea3465-bcad-45a2-96dd-8f9d8c2d87b6|Implementatie;GP0|#1fa314c9-7dd8-4ccf-a0fe-26b8446720d3;L0|#01fa314c9-7dd8-4ccf-a0fe-26b8446720d3|Samenwerking

 RelatedItems

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd