Applicatiebeheerhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/183/ApplicatiebeheerApplicatiebeheer

 

 

Applicatiebeheerhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/183/ApplicatiebeheerApplicatiebeheer

HiX is een gebruiksvriendelijke totaaloplossing die applicatiebeheerders op belangrijke onderdelen ontzorgt. Doordat ChipSoft tijdrovend beheerwerk uit handen neemt, kunnen applicatiebeheerders zich focussen op de werkprocessen van eindgebruikers.

Standaard content ontzorgt

Via periodieke updates onderhoudt en verrijkt ChipSoft de standaard content. Op die manier voldoen bijvoorbeeld vragenlijsten steeds aan de richtlijnen en zorgen we ervoor dat alle aanverwante koppelingen, beslissingsondersteuning, overzichten en aanleveringen eveneens worden geüpdatet. Doordat ChipSoft deze taak op zich neemt, vermindert de druk op applicatiebeheerders en kunnen zij zich richten op procesoptimalisatie.

Configuratievrijheid

Tijdens en na de implementatieperiode is een belangrijke rol weggelegd voor applicatiebeheerders. Naast het inventariseren en concretiseren van de werkprocessen en wensen, kunnen zij zelf configureren en invloed uitoefenen op de standaard content. Met zogeheten prototypes kunnen zij, via een support call op onze supportwebsite, alternatieve inrichtingen aandragen. Deze worden door een commissie van artsen en ICT-specialisten beoordeeld. Is het alternatief voor een brede groep zorginstellingen interessant, dan wordt het opgenomen in de standaard content.

Opleiding en ondersteuning

Ter ondersteuning van het applicatiebeheer verzorgt ChipSoft opleidingen waarmee beheerders zich per deelgebied of afdeling kunnen specialiseren. Tevens bieden we 24 op 24, 7 op 7 Nederlandstalige support. In dringende gevallen kunnen applicatiebeheerders ook na de kantooruren via de supportwebsite of het voorziene noodnummer een ChipSoft-consultant bereiken. Bovendien vinden ze op de supportwebsite veelgestelde vragen en de bijhorende antwoorden terug en kunnen ze handleidingen downloaden.

Gerichte seminars

Om applicatiebeheerders op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelingen en tips and tricks mee te geven, organiseert ChipSoft regelmatig kennissessies en seminars over afgebakende onderwerpen. Deze bieden ook gelegenheid om in gesprek te gaan met collega's van andere zorginstellingen.

Voordelen

  • Permanente Nederlandstalige support
  • Standaard content ontzorgt applicatiebeheer
  • Invloed op standaard content
  • Opleidingen voor functioneel en technisch beheer 
  • Kennisverbreding door kennissessies en seminars

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met communicatie@chipsoft.be.

GP0|#c13682d4-cefb-45e0-9547-f618966d62b1;L0|#0c13682d4-cefb-45e0-9547-f618966d62b1|Applicatiebeheerder;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#4f0556ff-ba79-414b-85b4-17d71b6d3081;L0|#04f0556ff-ba79-414b-85b4-17d71b6d3081|Standaard content

 RelatedItems

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd