eHealthhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/24/eHealtheHealth

 

 

eHealthhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/24/eHealtheHealth

HiX biedt zorgorganisaties de meest innovatieve toepassingen op het gebied van eHealth. Het laat interne zorgverleners, externe zorgverleners én patiënten volop profiteren van de meest moderne online mogelijkheden om samen tot optimale zorg te komen.

eHealth binnen HiX

Met eHealth binnen HiX hebben zorgverleners en patiënten op elk moment en op elk device toegang tot (delen van) het EPD. Dat kan een smartphone zijn, maar ook een tablet, laptop of bijvoorbeeld een smart tv. De enige voorwaarde is toegang tot internet. Zo kunnen artsen bijvoorbeeld vanuit huis hun spreekuur voorbereiden en op afstand collega’s assisteren. En patiënten kunnen vanuit huis of onderweg vragenlijsten invoeren.

Externe zorgverleners

Onze online toepassingen versterken de transmurale samenwerking tussen zorgverleners. Om een voorbeeld te geven: huisartsen die patiënten doorverwijzen naar het ziekenhuis, plannen direct een afspraak voor ze in op de eerstvolgende beschikbare plaats. Vervolgens kunnen zij het complete opnameverloop van de doorverwezen patiënten zien, inclusief uitslagen van bloed- of röntgenonderzoeken, diagnoses van de specialist en medicatie-informatie. Ze leggen ook gemakkelijk contact met de behandelaar(s) van de patiënt in het ziekenhuis.

Patiëntparticipatie

Patiënten hoeven door eHealth niet meer voor iedere activiteit naar uw instelling toe te komen. Vragenlijsten invullen, afspraken inplannen, contact met zorgverleners, uitslagen opvragen en veranderingen in het ziektebeeld geven zij online door, op een moment dat het hen uitkomt. Die informatie is direct zichtbaar voor de behandelaars. HiX is ook in staat de patiënt adviezen te geven op basis van de ingevoerde gegevens.

eHealth heeft een versterkende werking op de betrokkenheid en regie van patiënten. Zij krijgen toegang tot (delen van) de informatie in het EPD, zoals bijvoorbeeld uitslagen en hoeven niet voor iedere activiteit naar de zorginstelling te komen. Vragenlijsten invullen, afspraken inplannen, contact met zorgverleners, veranderingen in het ziektebeeld; zij geven het online door, op een moment dat het hen uitkomt. Die informatie is direct in het EPD zichtbaar voor de behandelaars. Het online portaal is ook in staat de patiënt adviezen te geven op basis van de ingevoerde gegevens.

Apps

Met de app van HiX hebben specialisten op pocketformaat toegang tot delen van het EPD. Enerzijds is er de app HiX-mobile voor iOS en Android, te downloaden in de bekende appstores, anderzijds kunnen met onze software zelf apps worden ontwikkeld en geïntegreerd in het EPD. Met deze revolutionaire aanpak helpt ChipSoft zorginstellingen om zelf invulling te geven aan hun specifieke eHealthwensen.

Voordelen

• EPD altijd online beschikbaar
• Meer regie en inzicht bij patiënt
• Minder fysieke bezoeken aan ziekenhuis
• Nauwere samenwerking met zorgpartners

GP0|#f8a1be14-14c7-4487-b526-dbbb7564ab9a;L0|#0f8a1be14-14c7-4487-b526-dbbb7564ab9a|Mobile;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#1abb78ef-9f22-4dd5-998e-cf4fe1a29304;L0|#01abb78ef-9f22-4dd5-998e-cf4fe1a29304|Apps;GP0|#f1ac6db0-05b0-4cb8-b115-08a1dd366100;L0|#0f1ac6db0-05b0-4cb8-b115-08a1dd366100|Smart health

 RelatedItems

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd