Polikliniekhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/67/PolikliniekPolikliniek

 

 

Polikliniekhttps://www.chipsoft.nl/hix-abc/artikel/67/PolikliniekPolikliniek

HiX ondersteunt alle medewerkers en processen op de poliklinieken. Het zorgt dat elke behandelaar direct over de relevante gegevens van de patiënt beschikt en biedt handige tools die de registratiedruk minimaliseren.

Polikliniek binnen HiX

Binnen HiX profiteren zorgprofessionals op elke polikliniek van gerichte ondersteuning. Ze kunnen onder meer snel patiënten zoeken, patiënten inschrijven, het spreekuuroverzicht raadplegen of patiëntbehandelplannen inzien. Dankzij slimme ordercommunicatie gaat het uitzetten van orders (zoals een labaanvraag, radiologieaanvraag of intercollegiaal consult) snel en gestructureerd. Het plannen van een afspraak gaat net zo gemakkelijk.

Integratie

Zorgprofessionals op de poliklinieken beschikken van elke patiënt die al bekend is in het ziekenhuis over alle eerder vastgelegde gegevens. Zo zijn bijvoorbeeld ook de klinische registraties zijn direct inzichtelijk. Andersom is alle informatie die op de polikliniek wordt vastgelegd, ook meteen beschikbaar voor de collega’s op andere afdelingen waar de patiënt heengaat.

Dynamische plattegronden

HiX kan poliklinische informatie visualiseren in dynamische plattegronden (Maps). Op een groot scherm in de wachtkamer kunnen bijvoorbeeld voor zowel zorgprofessionals als patiënten in één oogopslag zien wie in de wachtkamer zitten en hoelang de wachttijd is. Doordat onder meer baliemedewerkers niet op zoek hoeven naar deze informatie, kunnen ze efficiënt hun werk doen.

Online afspraak maken

Patiënten kunnen zich voor hun poliklinische afspraak aanmelden bij de balie, maar dat kan kunnen ze ook zelfstandig doen bij de Zelfservicekiosk. Na afloop van het consult kan de patiënt bovendien thuis via het online patiëntenportaal zelf de vervolgafspraak inplannen.

Sms met de wachttijd

HiX kan de patiënt kan via sms automatisch informeren over een eventuele wachttijd. Dit maakt de wachttijd niet korter, maar patiënten ervaren het wachten als minder belastend als ze erover zijn geïnformeerd.

Voordelen

• Snel de juiste informatie voor handen
• Minimale registratiedruk door gerichte ondersteuning
• Meer regie voor de patiënt

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met communicatie@chipsoft.nl.


GP0|#736c5bdc-8c1f-449b-a438-160286c43498;L0|#0736c5bdc-8c1f-449b-a438-160286c43498|Polikliniek;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#bf47113e-28c9-4592-ae83-7ba11aa93644;L0|#0bf47113e-28c9-4592-ae83-7ba11aa93644|Workflowmanagement;GP0|#fd8bec47-b6b3-4117-ac39-0a1566d0f0b6;L0|#0fd8bec47-b6b3-4117-ac39-0a1566d0f0b6|Maps

 RelatedItems

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd