• 24 oktober 2017 -

    Milan Tjioe is dermatoloog en Chief Medical Information Officer (CMIO) bij het Bravis ziekenhuis. Daar werkt hij nu ruim twee jaar met HiX. Vanachter zijn bureau in Roosendaal vertelt hij over zijn ervaringen met ons EPD en gaat hij in op de samenwerking met ChipSoft.


    Eenvoudig en snel

    “Als dermatoloog en Chief Medical Information Officer vind ik HiX erg prettig in het gebruik. Mede door het gebruik van snelteksten verloopt de invoer van gegevens ontzettend eenvoudig en snel. Daardoor kan ik op een dag 50 patiënten zien én de bijbehorende administratie netjes afronden. Doordat alle registratie- en inzagemogelijkheden geïntegreerd zijn in één EPD, kan ik op iedere werkplek bij alle relevante informatie. Heel prettig.”


    Open voor input

    “Bij de ontwikkeling van HiX hebben wij als Bravis ziekenhuis veel discussies gevoerd met ChipSoft. Gelukkig konden we veel input leveren. Daarin trekken we echt als partner met elkaar op. Nu ook de content gebruikersgroepen zijn opgezet voor allerlei specialistische dossiers en functionaliteiten, merk je dat die input terugkomt in HiX. Daardoor voel je je als zorgverlener serieus genomen.”


    Snel in actie

    “Om een voorbeeld te geven: binnen de gebruikersgroep van CMIO’s hebben we een aantal verbeterpunten aangegeven. Wij vonden bijvoorbeeld dat de verslaglegging van een MDO gemakkelijker moest kunnen. ChipSoft is daarop snel in actie gekomen en heeft de oplossing tijdens de afgelopen bijeenkomst al aan ons gepresenteerd. Dat ziet er heel goed uit en is iets dat snel geïmplementeerd kan worden.”


    Samen naar oplossing

    “Maar ook gecombineerde brieven. ChipSoft heeft gezegd: we gaan graag met jullie samen kijken hoe we het beste zo’n gecombineerde brief kunnen maken. Met die input heeft ChipSoft direct een prototype gemaakt dat binnenkort geïmplementeerd kan worden. Zo werken we samen naar oplossingen toe.”

    Meer nieuws lezen

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd