De implementatie van HiX is een inspirerend traject, dat resulteert in talrijke voordelen voor iedere laag binnen uw zorgorganisatie. Hieronder leest u hoe zorgprofessionals en bestuurders de overstap naar HiX hebben ervaren.


Ellen Liberton, dermatoloog, Elkerliek Ziekenhuis:

"Door HiX heb ik meer zicht op de patiënt en op de gang van zaken op de polikliniek. Voorheen zetten de doktersassistenten op meerdere manieren een vraag uit. Soms met een briefje op mijn bureau, dan weer één op de poli, soms in mijn postvakje. Nu staan alle vragen overzichtelijk op mijn digitale werklijst"  


Mark Janssen, lid Raad van Bestuur, Franciscus Gasthuis:

"HiX is een belangrijke pijler in het proces om met elkaar één ziekenhuis te worden. Daarbij is een één EPD voor alle locaties echt een basisvoorwaarde.nWe hebben gekozen voor standaard content. Die is voor sommige specialismen inhoudelijk iets minder rijk dan zij gewend waren, maar zaken als gegevensuitwisseling met onze ketenpartners en onderhoud worden er echt een stuk beter en eenvoudiger door".


Maud Bessems, chirurg-oncoloog, Jeroen Bosch ziekenhuis:

"Ik weet dat sommigen denken: HiX gaat veel meer tijd kosten. Dat lijkt inderdaad zo door de vele informatie die de eerste keren op je af komt als je het gebruikt. Zodra je doorhebt waar alles staat, is het juist heel overzichtelijk. Na twee poli-weken ervaar je de voordelen, daarna ga je steeds meer nieuwe features ontdekken."


Albert-Jan Mante, voorzitter Raad van Bestuur, Revant Revalidatie:

"Hierna willen we graag de volgende stap zetten. Er zijn ontzettend veel technologische mogelijkheden om onze revalidanten nog beter te kunnen helpen. Denk aan een online portaal voor revalidanten en apps met oefeningen, waarbij de informatie op enig moment in het revalidantenportaal komt. Dat gaan we samen met ChipSoft organiseren."