"Prettig dat er veel communicatiemiddelen voorhanden zijn"https://www.chipsoft.nl/oplossingen/483/Prettig-dat-er-veel-communicatiemiddelen-voorhanden-zijn"Prettig dat er veel communicatiemiddelen voorhanden zijn"

 

 

"Prettig dat er veel communicatiemiddelen voorhanden zijn"https://www.chipsoft.nl/oplossingen/483/Prettig-dat-er-veel-communicatiemiddelen-voorhanden-zijn"Prettig dat er veel communicatiemiddelen voorhanden zijn"

Alexander Monro Ziekenhuis gaat 22 november 2019 over op Zorgportaal. Daphne Reimerink is vanuit haar rol als Marketing & Communicatie-professional betrokken bij het project en schakelde ChipSoft in voor advies rondom de inzet van interne en externe communicatie.

Hoe kwam je met ChipSoft in contact?

Via mijn collega, Arnold Vreeker (Manager Proces- en Informatiemanagement), kreeg ik de contactgegevens van ChipSoft door. Hij was door de accountmanager van ons ziekenhuis bekend met de communicatie-ondersteuning die ChipSoft kan bieden bij een Zorgportaal implementatie en e-mailde mij de link van de communicatie-toolkit: https://toolkit.chipsoft.nl/.

Wat was daarna je eerste stap?

Ik heb het voorbeeld communicatieplan met betrekking tot de implementatie van Zorgportaal uitgeprint en doorgenomen, fijn dat dat er is! Wij zijn zelf al enige tijd aan de slag en ik had behoefte aan een voorbeeld communicatieplan vanuit een ander ziekenhuis. Ik ben via ChipSoft in contact gekomen met Corine van Buuren van Catharina Ziekenhuis en heb zowel ChipSoft als Catharina Ziekenhuis gevraagd naar tips en adviezen op het gebied van interne en externe communicatie.

Aan welke tip heb je het meest gehad?

Wij hadden al goed voor ogen wat de boodschap was richting onze patiënten en medewerkers. Wat vooral prettig is, zijn de communicatiemiddelen die voorhanden zijn vanuit ChipSoft. Hiermee ben je, met je eigen invulling, direct al zichtbaar binnen de organisatie met het project aan de slag. Met deze communicatiemiddelen deel je eenvoudig en snel informatie op verschillende momenten in het proces.  

Kun je voorbeelden laten zien van de communicatie-uitingen die jullie inzetten?

We zijn nog volop bezig, maar onderstaande middelen zijn tot zover ingezet in de communicatie richting onze patiënten. Daarnaast vinden wij het belangrijk om onze medewerkers, die hard werken aan een succesvolle implementatie, ook goed te informeren en in het zonnetje te zetten. Zij ontvangen een twee-wekelijke nieuwsupdate en de traktatie en de succeswenskaartjes uit de toolkit komen voor deze doelgroep dan weer goed van pas!

 

Wilt u weten hoe ChipSoft u kan ondersteunen op het gebied van communicatie tijdens een livegang? Neem contact met ons op via communicatie@chipsoft.nl. 

GP0|#6a3d9932-cccd-4e57-97f8-da398995dd22;L0|#06a3d9932-cccd-4e57-97f8-da398995dd22|Zorgportaal;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#adea3465-bcad-45a2-96dd-8f9d8c2d87b6;L0|#0adea3465-bcad-45a2-96dd-8f9d8c2d87b6|Implementatie;GP0|#764f97fb-caf3-46a1-9fd7-1f99b3defbe0;L0|#0764f97fb-caf3-46a1-9fd7-1f99b3defbe0|Support

 Related Items

Kan ik u helpen?

. . .
De chat is beëindigd